Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Vicky94 | użytkownik

imię i nazwiskoNadzieja adresŁazy zarejestrowany14.11.2009 @13:45:35 ostatnio na stronie29.03.2015 @00:01:23
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1444110
digarty98 komentarze1272 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Ornitolog    31.12.2011 @20:41:18
_________()
_________()
______()_(‡)(‡)(‡)_()
____()(‡)_____ ___(‡)()
__()(‡)______XII____(‡)()
_()(‡)_______|______(‡)()
()(‡)________|__ _____(‡)()
()(‡)_IX______O____III_(‡)()
()(‡)_________________(‡)()
_()(‡)_______________(‡)()
___()(‡)_____VI____ (‡)()
_____()(‡)________(‡)()
_______()_(‡)(‡)(‡)_()
________()
_____()(_____)()
___ ()_________()

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!!!
_______
chcę do cholery usunąć digatara
~Ornitolog    08.03.2011 @21:44:49
Wszystkiego Najlepszego w Dniu Kobiet )))100lat)))
_______
chcę do cholery usunąć digatara
~Empezja    13.10.2010 @21:28:50
a to świetnie, ładnie tam :d
_______
...bo liczy się pomysł...

~stakost    11.10.2010 @15:55:18
Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam
~Empezja    07.10.2010 @13:11:08
nie ma sprawy mówisz i masz
_______
...bo liczy się pomysł...

~xximpossiblexx    28.09.2010 @14:58:21
no tu mogłabym się kłócić...;PP
ale nie będę.
xD
~xximpossiblexx    28.09.2010 @08:32:47
hahah.;DD
dobra dobra.
tak to ja mogę powiedzić, ale nie Ty.;PP
~xxadusiaxx    27.09.2010 @19:46:13
nie mówię już nic bo mnie jeszcze zabiesz...
bo juz po poligonie to strach się bać co zwinęłaś z tamtąd.
~xximpossiblexx    27.09.2010 @19:40:36
haha.;DD
nie gadaj, bo Twojego też się doczekam.;DD
~xxadusiaxx    27.09.2010 @19:29:27
ojeju jeju ;p
ważne że w ogóle zauważyłam noo ;p;p;p
~xximpossiblexx    27.09.2010 @19:28:59
oo.. a może tej koleżanki co jest pode mną?
xDD
~xxadusiaxx    27.09.2010 @19:26:09
bo ja się w ogóle dopero teraz zorientowałam..
wchodzę, patrzę a tu tyle newsów.
~xxadusiaxx    27.09.2010 @19:23:11
yyy.. ee .. aa . czego.? ;d
~xximpossiblexx    27.09.2010 @19:21:37
no ja nie wiem..;PP
w każdym razie czekam na zlecenie ślubne.;DD
za 5 lat..
a teraz się baw do woli.;DD
~xximpossiblexx    27.09.2010 @19:15:15
No.. Ty w sumie tak. ;PP
~xximpossiblexx    27.09.2010 @19:05:59
ojj.. wytrzymasz..;PP
JA Ci to mowię.;PP
~xximpossiblexx    27.09.2010 @19:01:09
haha.. obawiam się, że tak to się nie da.. ;PP
~xximpossiblexx    27.09.2010 @18:54:27
tsaaa... Ty zakonnicą?
Prędzej śnieg w czerwcu spadnie.;DD
Chyba zakonnicą w wojsku.;PP
~xximpossiblexx    27.09.2010 @18:46:35
spokoojnie.. na pewno by się taki znalazł.;D
i ja Ci to gwarantuję..; )
poczekaj jeszcze jakieś... hmm.. 5 lat.;DD
będziesz w wieku mojej modelki wtedy.; )
~xximpossiblexx    27.09.2010 @18:19:27
jak nie będzie, jak będzie????
ja już Cię widzę w tej sukni ślubnej..;PP
)
~xximpossiblexx    27.09.2010 @17:04:38
hhah..;DDTy nie myśl o flirtowaniu, tylko pompeczki ćwicz!!
xD
ojeej.. no żartuję przecież.;P
; )
~xximpossiblexx    26.09.2010 @12:50:50
ale wiesz, z tym to akurat o tyle dobrze, że szybciej jesteśmy w domu.;P
~xximpossiblexx    26.09.2010 @12:06:46
Taak.. nic nie przebije gim..; )
teraz codziennie mam załamania nerwowe..
w gimnazjum to było około tylko raz na dwa tygodnie. xD
ale i tak w gim było o wiele lepiej...
~drozd94    25.09.2010 @13:49:15
Pień miał być ciemny.
Dzięki
~Empezja    25.09.2010 @12:09:49
dla mnie widoki górskie każde są piękne Pozdrawiam :D
_______
...bo liczy się pomysł...

1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt